10.03.2011 - Dag 3



Mina föräldrar -
ingen aning om varför det skulle vara så intressant att veta något om mina päron men aja.
min mamma är ... 40 tror jag, eller 41, något, och heter sussie eller aa susanne.
hon är blond och supercool, draktatueringar och sån cool morsa.. hahhahaha.
och hon lyssnar bara på hardcore och screamo, hennes favoritband atm är typ slipknot, inte ok !
nej men hon är bäst i hela världen iallafall. 
min pappa heter peter och är 50 eller 51, det var tio år emellan dom, så något äre.
dålig på att komma ihåg födelsedagar och sånt eftersom att jag är så jävla glömsk, alltid varit.
men aaa, han har också sånna där coola draktatueringar och massa massa andra.
justja, en naken pinuppa på armen har han också, haha vilken jävla lirare...
han är typ musikberoende, han har nog över 3000 skivor i hans datarum, och autografer från massa band.
för att inte glömma att han är ett controlfreak, och att alla skivor står i bokstavsordning, liksom till och med i ordningen för vilken bokstav som kommer efter första bokstaven, kul liv.
men aa hans favoriter är typ sånnadär gamlingar, amon düül, the beatles, jimi hendrix osvosvosv.
vet inte mer vad jag ska skriva om dom, detta får räcka, FETT INTRESSANT JU.

länk till listan


Kommentarer
Postat av: sussie

Jag blir 45 i år, så nu vet du det =)

2011-03-12 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0