09.03.2011 - skolan senså lite stan

drog till skolan idag, fast att jag kände mig liiite hängig, så duktig.
kom lite försent dock men aja, sånt är livet
hade en lektion... sådär fett värt, svenska, så det var helt ok för pål vår lärare är så jävla bäst.
dock har jag ig varning i svenska HEHEHHE.
hur kan det ens gå att få ig i svenska? det borde inte gå, kan fan svenska flytande och grammatiken osv,
några uppsatser, wow jag kan inte svenska för att jag har glömt dom, fu.
aja efter skolan så väntade jag och malin på att matte skulle sluta.
sen drog jag malin matte och hampe in till stan och skulle möta upp malins bf calleballe.
vi hängde på plattan och kände oss ascoola B-)
nejmen vi gick till börjer king och typ satt där aslänge, helt ok.
sen åkte jag och matte hem till mig för att jag skulle hämta mitt smink och byta kläder.
trorni inte att jag glömmer sminket också... typsikt.
men aa sen när vi kom hem till matte så åt vi pizza och spelade the sims.
vi laddade ner alla the sims 2 spel och allt tillbehör och aa, sådär helt jävla nice.
men vi betedde oss som ett gift par i 25 år när det gällde att välja ut tapeter och möbler osv,
hur kommer det gå när vi flyttar hemmifrån sen och gifter oss och skaffa hund och barn? hahahhah okej skoja..
aja men senså la vi oss och kollade på tv. somnade väl runt 2.

bild ifrån igår, sådär jätte fin och jätte rolig bild! aja sånt e livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0