09.03.2011 - Dag 2

Om mig -
jahap, om mig, where to start.
eehem, kan väl börja med fakta, heter Jennie Malin Hallström och eh aa bor i ett radhus i skogås.
16 coola år är jag också..... och bor med min mamma, pappa och lillebror, fast min syster som är 20 bor i gbg.
men allt det här vet ni som läser typ redan om, eftersom att det typ bara är mina vänner som läser tror jag..
aja det här ska bli jätte skojigt iallafall... eller..
men aa allmänt, jag är väl typ rätt så blyg, iaf när det gäller att prata med vuxna och endel jag inte känner.
annars är jag väl sådär glad och sprallig, haha låter som en jävla interview man gjorde i 6års typ... aja
senså är jag en väldigt svag person, bryr mig FÖR mycket om vad folk tycker och tänker, och tar åt mig jätte lätt.
har alltid varit så, men när man har varit pinnsmal och liten typ hela livet så är det många som klankar ner på en.
och det lägger sina ärrr peoples.. hahhahahah ja nu är det ert fel också!
aja nejmen ja så nu vet ni det.
jag blir oftast inte sur på folk för småsaker, eller gillar att starta bråk helt i onödan, startar nog aldrig bråk.
fett tråkigt liksom, friends ska vara friends..
matte skulle förklara mig som ''bäst'' - med en väldigt tråkig röst sa han det också, känns jätte fint.....
ja men öh kan inte hitta på något mer, fett svårt att kritisera sig sjävlt typ, aja men det får duga,
ni som känner mig vet hur jag är liksom. moshmosh

länk till listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0