08.03.2011 - nyvaken stora halsmandlar seg saknar

ehm, okej beb sov här inatt, vi skulle åka till skolan tillsammans men..
igår i skolan så mådde jag illa hela dagen och låg och sov på en soffa största delen av dagen typ.
senså skulle vi framkalla film i mörkrummet också..
helvete det var kolsvart och man blev så yr, blev tvungen att sätta mig ner på golvet och låta karro och emilie göra allt, hehe sorry.
nejmen det var hemsk, mörkrummet är ingen favorit...
aja men anyways när vi skulle upp i morse så ba kände jag hur min hals gjorde ont, illamåendet och hur alltmänt trög man kände sig.
så jag somnade om och matte börja fixa sig.
senså när han skulle gå så sa jag knappt hejdå för att jag halvsov liksom.
nu ångrar jag mig, dumma sömn.
ska nog till skolan imorn ändå för att jag har matteprov, eller aa ska tenta av hela mttekursen imorn.
kommer gå åt helvete, har typ 150 sidor hemma i ett häfte jag ska kunna utantill, hela bokens innehål, lyckat.
och jag har inte ens lagt så mycket som en blick på innehållet.
värt ett försök iaf för jag orkar inte med nå mer matte.
jaja nu ska jag lägga mig ner och kolla på någon film eller något. sådär fett intressant inlägg me know

gammal bild, tagen i sommras tror jag, såndär kligrej man trycker ner på huvudet, fattaruuuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0