08.03.2011 - fortfarande tisdag

nu är tisdagen snart slut, eller ja snart och snart, men typ.
var ute på en promenad idag, behövde luft, kamran slank med runt axeln av någon konstig anledning..
fotade lite där ute i naturen, dyker väl upp lite bilder då och då.
fick feber efter min lilla vandring, och hosta, och migrän, och ännu mer illamående.
sådär super
får inte bli sjuk, för jag vill träffa min fina älskling.
vilket tjat det blir om honom hehe, varje inlägg typ, men det får ni fan stå ut med!
jag är kär och han är en del av mitt liv, alltså en del av min blogg :333 jo för att bloggen är ju mitt liv.. verkligen.
nejmen ska försöka ta mig till skolan imorn även fast jag troligtvis har feber.
matte har lunch samtidigt som mig imorn, så då finns den en anledning till att vilja gå till skolan liksom.
provet har blivit framflyttat också, så ingen stress över det inte.
aja, out of words, mosh

två bilder jag tog ute på tomten idag, typ ''ååh en vattendroppe, klick klick, klick, fastna på bild rå!''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0