06.03.2011 - bloggkändis TJA

okej wierd... gick precis in på bloggen och kollade statistiken.
inte skrivit något inlägg idag eller något, men den hade stigit ifrån 14 igår till 39 idag.... wtf
blir nästan lite rädd, kanske något hemskt som kommit upp på mig så ba HAH CHECKA BRUDENS BLOGG OCKSÅ.
aja.. jag som nästan nöjde mig med mina 18 förföljare nu :(
men men, idag så vaknade jag upp bredvid beb, finast moments ever.
vi låg kvar i sängen aslänge, sen gick vi upp och åt.
senså åkte han hem vid halv 5, SÅ JÄVLA FUCKING JOBBIGT.
vi har varit med varandra varje dag under hela lovet, och sovit hos varandra varje dag förutom en dag.
och nu är lovet slut och jag får inte sova med han nu idag. helvete
menmen får iaf träffa honom imorn i skolan.
sitter och smarrar i mig estrellas ostpopcorn, så jefla gott alltså.
låter sådär sjukt frächt också, haha men men, ost NOMNOMNOMNONMN...
aja nu ska jag fortsätta snacka med beb och tycka synd om mig själv som måste sova själv.

sådär lycklig tjej som har på sig sin älsklings tröja han lämnade kvar så att man kan sova i den och  låtsas att han ligger där bredvid ändå. det är bättre än inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0