05.03.2011 - måla tavla och även enfindag

okej, har precis målat klart min tavla, hah pappa tvinga mig att måla skriet, eller vad den nu heter...
blev väl helt ok, man ser att det är den tavlan iaf om man säger så.
får lägga in bilder sen för nu är jag inne på bärbara.
idag så åkte jag in till stan med matte och mötte upp ebba och malin.
vi åt på burger king, såå jävla fett ovanligt, typ, fast ne.
köpte ett par blåa tygskor till som jag ska färga svarta, eller som mamma ska färga svarta.
sen så när vi var inne på monki så hände det en fin sak.
matte sa ''om inte du gör det så gör jag slut'', och då sa jag ''jaså så vi är tillsammans?''
senså börja båda typ eehh, öööh, awkward, eeeh, aaah.
senså sa vi men jo nu blir vi tillsammans THIIHIHIHIH, så prick kl 4 den 5 mars så blev det officielt.
båda gick och log sådär sjukt mycket att vi sa ''har ont i kinderna'', fint.
haha men aa, jag är så ortroligt kär i fina människan.
anyways när vi åkte hem så åt vi mat osvosv, tavlan osvosv.
nu ska vi fritera banan med sirap och glass, fett med nom, känner mig så himla tjockis idag, älskart.
hejdå, måste slita matte ifrån min mobil som blir sönderspelad...

lite gammal bild fåre bli, borde ha varit tavlabilderna eller en pussbild, men nej, tyvär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0