04.02.2011 - beb time

nu är klockan ett och nu ska jag börja fixa mig.
ska åka hem till killen jag har saknat i sisådär massa hemska timmar.
igår vid typ 10 så drog jag hem till malle, vi kollade på trassel.
helt underbar film, jag och malle började nog gråta vid två tillfällen, haha dags att ställa fråga om åldern.....
efter så såg vi djävulen bär prada.
sett den typ sisådär 100 gånger, men alltid lika bra ändå.
den tog väl slut vid 1 någongång och då drog jag hem och snackade i tele med bebebebe. MIMIIIIMIMIM :333
vi planerade att dra till stan idag och gå på bio, men aa, regnet var ju inte på vår sida idag.
så det blir nog hemmakväll och det är ju så sjukt roliga serier på tv:n idag.
KÖTTA FRAMFÖR TV:N HELA DAGEN SKA VI GÖRA! JAPP!
nejmen nu måste jag fixa mig, ska försöka bli klar på en halvtimma så jag kan ta 13.37 bussen till flempan, mosh

påväg att bli vår? vill iaf att sommarn ska komma, blääää vill ha sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0