02.03.2011 - kväll tja

efter vi bakade kladdkakan, så kom malleballe och linnexpinnex över.
dom rökte och såå, sen så kom alla in och så satt vi i mitt rum och chillade.
typ snackade om alla konstiga teckningar vi ritade förut som sitter uppe på min vägg, 2 år gamla.
står typ dom töntigaste och sexistiska orden som finns, sådär typsikt.
haha men aa, dom är en del av mitt rum, går inte att ta ner ju!
men aa, sen drog dom typ vid halv 12 tror jag, dåså gick jag och matte in och kollade på shutter island.
hade inte sett den än, fan vad den var bra.
listade typ ut stora hemlisen i mitten av filmen, så lite smart är man.
fast sen när den var slut så hade jag och matte världens diskution om vad slutet menade.
visade sig att han den jävlen hade rätt, fanrå!

tja ego mallisch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0