02.03.2011 - bakaenkaka nom

kej kan väl börja med att prata om inception... hmm vad finns det att säga...
deckade efter tio min.
alltså fattade INGENTING efter dom första 2 minuterna, stannade kvar i 8 till, fattade fortfarande inget,
vände mig om och somnade, fyfan det var ju konstig.
min hjärna klarade det inte, guess att dom flesta hade rätt om det då....
men ja, vaknade 10, SOM ALLA ANDRA DAGAR, men somnade som tur om.
sen när vi vaknade igen åt vi frukost och sådant sen åkte vi hem till moi.
typ chillade och åt pankisar, hade lite brottningsmatch med lillebror, men fick spö, lyckat.
men sååå vid 8 så gick vi upp och bakade kladdkaka.
den blev så jävla lyckad, mina kladdkakor brukar bli jätte cpade, matte som gjorde det bra kanske.

kladdkaka bakad med kärlek, word


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0