01.03.2011 - kanintehittapånågonpassanderubrik

vaknar alltid tidigt när jag sover med matte, så aa har vaknat tidigt i 5 dagar i rad nu.
lite jobbigt, men då kan man irritera honom.
imorse blev han så sur att jag trodde att han skulle slå mig, hehe peta i näsfan ftw!!!
vågade inte ligga kvar bredvid honom efter att hans näsa blivit sur så gick och kolla på tv.
sen efter 2 timmar kommer han ut och är sur för att jag inte låg kvar, OK. ingen bryr sig. jag gör. så käften.
vi åkte iaf till stan vid 3 typ, behövde köpa leggings, eftersom att jag alltid på något vänster lyckas göra hål i alla.
fick med mig ett par jätte mega söta skor ifrån h&m också, gillarom starkt.
sådär blåa tygskor med vitt, fast dom är lite längre ner, alltså liksom själva alltet, fattar ni ;Pp?
men sen åt vi på bk, FINNS INGET GODARE, helvete vad jag älskar det, helt jävla fucking bäst!
men aa sitter här vid datan, i mattes rum, ensam, utan honom.
han drog vid typ 7 för att han skulle repa, så aa fick vara ensam hemma hos honom meanwhile :(
aa men han ska komma runt 10 någon gång, blir säkert ännusenare, men aa.
lite mer random, vi ska kolla på inception (stavning HEH) ikväll.
varken han eller jag har sett den än, efter tja, men aa måste kloka till min hjärna eftersom den enda kommentaren man får av någon när man nämner den filmen är ''DU KOMMER INTE FATTA ETT DUGG'', i will prove them wrong.
men aa nu så vill jag inte fortsätta på denna bok mer, BYE

tja snö, bilden passar in, lifes good, hatar snön, snön suger, vill ha sommar, nu

Kommentarer
Postat av: camilla

DU KOMMER INTE FATTA NÅGONTING. LOL.

2011-03-02 @ 10:09:53
URL: http://sarinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0