27.06.2011 - soluppgång

inatt/imorse så tog jag cykeln ner till badudden och träffade joel.
klockan var väl runt 3 4 någonting och vi satte oss på de vanliga berget och chillade till soluppgången.
snackade om massa saker och alla ska ju till p&l nu förutom jag och matte typ, så vi är fett lonleyyyyyyyy nu.
menmen sen efter typ 40 min så drog vi där ifrån och jag cyklade hem och låg i sängen och lyssnade på musik.
sen när klockan blev 06.38 tog jag bussen enda hem till beb.
så gick vi och la oss tillsammans och sov efter som båda hade varit vakna hela natten.
sen vaknade vi runt 5 något, eller iallafall jag hehe.
annars har vi bara suttit inne idag och chillat, varit så jäävla trött enda sen jag vakna, fuck.
men aa nu är klockan 00:59 och matte sitter vid tv och spelar något spel, nörd.
så såg måndagen ut iallafall. puss

fin soluppgång, älskar soluppgångar, så fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0