24.06.2011 - tjenis penis

tosse ligger och sover som en stock och smaskar hundra gånger om i sömnen.
klockan är 08:32 och jag kan inte sova.
igår dygnade vi ju eftersom att vi skulle till tosses sommarskola vid 9.
men dirr när vi kom dit fick hon ett samtal ifrån södersjukhuset om att hon hade tid då, vilket hon glömt, så vi tog oss dit istället.
efter det så träffade vi upp tosses fina mormor på medborgarplatsen där hon bjöd på lunch.
åh hon är så fin.
men aa vi satt och snackade en massa osv tills hon sedan blev tvungen att gå tillbaka till jobbet.
så då åkte jag och tosse hem till mig och gick och la oss och somna runt 2.
sen så tror jag att vi vaknade runt 6 eller något och då gick vi upp och åt mammas goda italienska buffé.
tror nog jag ska gå upp och ta lite nu med, fast fuck åt upp all melon........
menmen, runt typ 9 så sa jimi att jag skulle fota han och hans kompis så att dom kunde få en ny header till sin nya blogg, haha dagens barn <3333
men aa gick upp till skogen där han hade skrivit bloggens namn i graffiti på spänd plast.
jag tycker iaf att han är duktig för att vara 12 år.
fast dirr när vi gick ut så började det spöregna och så kom ett svart moln så det blev asmörkt ute.
så det gick åt helvete med fotgraferingen.
aja, men efter det så träffade jag på malle och julia ute när jag satt och tog luft.
så gick vi hem till mig och hämtade tosse sen drog vi hem till malleballe och chillade galet bre.
vi satt och drev med folk på chatroulette, haha fin hemsida, alltid underhållande <333
tosse drog där ifrån runt halv 5 tll mig och sov och jag drog där ifrån vid 7.
ja det var den storyn det. hejdå. nu ska jag svulla och sen försöka sova lite.

ehm ja, knasbollserik till vänster och mongolidlillebror till höger, sen lilla muppbloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0