24.06.2011 - midsommar

tjenaaaaa, det var ju somsagt midsommar.
och först började kvällen hemma hos malle med alla tjejer osv, fast sen efter ett tag så drog jag och tosse till joel.
eller men dirr när vi var påväg sa dom gå till tåget vi ska till västerhaninge.
så vi hade typ 5 min på oss ner till stationen, och jag bor typ 8 min ifrån.
vi tog cykeln ner men missade tåget framför ögonen haha.
senså tog vi bussen istället osvosv.
jag hade med mig en flaska rosa champagne som mamma fått på jobbet för några dagar sen.
så jag var inte så pepp på att dricka så jag sparade den.
champagne är inte min grej liksom, ÖL SKARE VA!!! hahaha
men aa det var trevligt där osv, fina hanna och talle var där också, saknat dom.
sen drog vi där ifrån runt 1 och tog oss hem till joel och chillade där lite.
sen drog jag tosse och matte hem till mig och.... åt.
hahahhahaa tosse åt typ 10 mackor och flingor och massa mer, hahahha fan vad det var kul.
men aa sen somnade vi iallafall och aa, sådär gick det till på midsommar.
den var väl inte den bästa men den var iaf trevlig.

finaste tjejen i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0