23.06.2011 - 06:41

tjenamors.
igår somnade jag halv 10 på morgonen, hahhaha att ''inte somna 8'' var kinda bullshit.
vaknade iallafall 7 idag, haha så jävla dålig, malle ringde mig typ 3 för att vi skulle träffas.
jag ba aa ringer när jag fixat mig, sen vaknade jag 7, yeah.
men gick iallafall hem till malle och var med henne och julius.
sen kom linnea och sarski över och bakade muffins med oss, goda blev dom.
sen vid typ 1 så skrev tosse till mig och var jätte ledsen.
och hon bor ju i nacka så jag sa att jag kunde möta henne i stan så att hon kunde sova hos mig.
så då åkte jag in till stan vid 2 och mötte upp saken.
vad gör man inte för sin gamla bestis man var bestis med i 5 år. love the girl.
men sen åkte vi hem till mig, snarare cyklade, hahaha tosse suger att skjutsa, just sayin.
hon höll på att köra på en stubbe så jag blev tvungen att göra värsta matrix och kasta mig av pakethållaren, grym.
men nu är klockan 06:41, vid 8 ska jag åka med tosse till hennes skola och umgås med henne lite.
menmen, vi hörs.

sjukt snygga iphone bilder jag vet, och den andra bilden är ju bara sååå snygg på mig, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0