21.06.2011 - 06:49

tjena, klockan är nu tio i 7... på morgonen, fuck vad jag har vänt på dygnet.
igår eller aa 20de juni så gjorde jag inget, sov till sex som dom andra senaste dagarna.
sen mot kvällen drog jag hem till malle och umgicks lite med malle julia linnea sarski robert och andreas.
sen vid typ 3 halv 4 så var vi sugna på en promenad så vi alla gick till badudden.
förutom sarski då som taggish hemmish innish.
vi satt på en klippa och såg på soluppgången tillsammans, det var fint.
ren sommmarkänsla.
sen så kände vi på vattnet och det var asvarmt, bokstavligen.
så jag och julius som var dom ändå som våga bada hoppade i vattnet.
min mobil dog dock precis när vi skulle bada så det finns inga bilder på det, menmen

ni får nöja er med dessa iphone bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0