12.06.2011 - hejdär

hej mina 50 tusen läsare ;Pppp
tänkte bara göra ett inlägg lite snabbt för att jag vet att ni bryr er jätttttttttte mycket.
ehm, min data har gått sänder hemma, eller inte gått sönder, menade min skärm.
allt går sönder i min lillebrors händer men vettefan hur han förstörde min skärm...
aja så nu har jag bara min pyttelilla bärbar dator där det absolut inte går att redigera bilder på...
men ska hem nu snart ifrån matte sen ska vi bära oss av till huset där matte egentligen skulle ha spelat.
så då kan jag ta med minneskortet hit och redigera eftersom att vi har samma ps.
då blir det mer inlägg om dagarna.
kan ba skryta lite iaf att jag badade för första gången igår hehe, åh vad jag älskar att bada.
lungt det bästa med sommaren.
SEN fyller jag år om typ 2 och en halv vecka :DDDD
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0