10.06.2011 - snart skolavslutning

okej, klockan är nu 01.30, borde sova eftersom jag ska upp typ halv 6 7 imorn..
men aaa, eller måste nog upp halv 6 så min hinner duscha imorn så man kan raka benen, eftersom att jag är så duktig och ska ha barbent imorn.
okej nu lät det som att jag aldrig rakar benen....
men aa var nyss hemma hos malle där hela ligan var, vi hittade även en dildo i malles garderob ;);););)
så sprang jag in och kasta den på malles bror och hans kompisar som kolla film, hahahha fan vad dom skrek.
åh det var kul.
men eeh SOMMARLOV.
ALLTSÅ.
VA.
DET ÄR SOMMARLOV IDAG.
FATTA.
HALLÅ FATTA.
okej nej nu ska jag sova hejdå.

får bjuda på en rätt så gammal bild på moi och bebi, gillar att min mun typ ''blablalba''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0