10.06.2011 - skolavslutningen

okidoki, började 9 i klassrummet.
då satt vi bara och sa typ farväl och umgicks sista gången med klassen.
nu är vi splittrade...
aa, ebba saga och ellinor hade skrivit en dikt och en kategori till varje person i klassen.
ebba fick klassens stalker, hahhahhahah sötis, malin fick klassen killtjusare och jag fick klassen snygging.
blev rätt så glad hehehe, det var snällt.
visar på bild sen vad det stod på baksidan av papperstallriken.
men anyways så drog vi till aulan sen och kollade på uppträdanden och sånt där vanligt skolgrejsimojs.
och efter våran var klar så väntade jag på att matte skulle in och se samma saker.
och när det var klart så drog vi hem till matte.
sen emot kvällen så skulle vi till en lokal och fira jolinns stundent.
så där blev det lite alkohol och sådant som stannar där ..... jonna fattar ;););) hahhahahaha
nejmen aa det var astrevligt och jolinn var så stilig såå.
ångra att jag inte tog med kameran :@@
men sen vi typ 2 så drog vi hem till mig, tog typ 5 min att gå bara, asnice.
sen när vi kom hem somnade vi båda dirr.
eh ja, det var skolavslutningen för det här året.

jahapp, såhär såg jag ut på skolavslutningen om ni ville se, eller något.



Kommentarer
Postat av: ebba

men fin dubbelhaka D:

2011-06-13 @ 17:55:14
URL: http://ebbaerikssson.blogg.se/
Postat av: saga

du var jättefin på skolavslutningen! :D

2011-06-13 @ 18:05:51
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0