09.06.2011 - torsdag

inatt vid 3 så tog jag och matte cykeln ner till badudden där joel och jolinn var.
vi satt på ett berg och chillade galet, det var mys.
solen var sådär påväg upp och det väckte riktiga sommarkänslor.
senså vid lite efter 4 cyklade vi hem coh då satt jag och matte i köket och umgicks lite.
senså råkade vi somna fast vi skulle dygna, så försov vi oss för vi skulle hem till han innan skolan, woops.

men, idag så började jag tolv.
vi skulle kolla på filmera som mediagrupperna spelade in igår i stan.
min grupps vann för att den var typ bäst/roligast. dock så var jag ju inte med igår, äsch.
senså visade vi filmen för våran mentor som vi spelat in till henne.
hihi hon grät, det var fint.
men aa sen städade vi ur skåpen och så, shit vad det inte känns som att det är slut imorgon.
liksom va, ska jag inte gå till stället jag gått till i 1 år nu???
skönare än skönast dock.
senså fick vi reda på våra nya klasser idag också, eftersom en lärare ska sluta så det behövdes bli 3 klasser nu.
jag blev relativt nöjd, men typ alla grät.
jag menar varför inte göra det bästa av situationen och lära känna dom nya innan man klagar.
var inte på så bra humör idag heller, kände typ för att stirra in i en vägg och vara frånavarande av socialiteten.
hahaha helt emo...............
tog bussen hem och sov hela vägen, sen direkt när jag kom hem la jag mig och sov.
vaknade halv 10, woops.
jag kommer inte kunna sova inatt alltså..

såhär fin var soluppgången i morse, asfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0