08.06.2011 - 21 år

okidoki, inlägget för startas med att säga grattis till min fina syster som fyller 21.
kan tyvär inte ge henne ett ordentligt grattis eftersom att hon bor i göteborg...
hon som alltid brukar komma upp hit på hennes födelsedagar... bitch.
men eeeh kan skriva lite om igår.
drog hem till matte efter skolan där han och hampe var, eller aa spela.
så jag somnade på hans säng.
sen så efter ett tag drog vi till stan och åt på bk, nom.
eller vi mötte först upp talle sebbe och darion.
anyways så drog vi till inferno online och nörda lite.
dom spela cs medans jag spela wow och hanna surfa på facebook hahaha, fint <3
senså åkte vi alla hem, eller matte följde med mig hem.
justja, hahahahahah skulle svara på ett sms min mentor skrev så skulle jag skriva tänkte men råkade skriva tönten..... hahahhah fick ett svar tillbaka som lät ''så du kallar din mentor för tönten? tänk på att det är jag som sätter dina betyg :-P'' HAHAHHAHAHA åh vad jag skämdes...
äsch hon fattade sen iaf :DDDDDDDDDDDDDDDDD
jaja nu så ska jag hitta på något, pusshej

finis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0