06.06.2011 - siesta 2011 osvosv

okej.
måste tyvärr meddela att det inte finns några bilder att visa ifrån siesta...
det var några killar som hade kul med att sno saker ifrån vårt tält sista natten så malins kamera fick dom med sig bl.a.
men kan skriva lite om det iaf.
vi tog ju bussen som gick halv 8 härifrån stockholm i onsdags.
bussresan var inte så himla jobbig iaf.
men aa vi kom dit så satte vi upp vårt tält LÄÄÄÄNGST BORT.
och efter en timmas boende där så ba, äsch vi flyttar.
så då tog vi upp hela tälet och gick runt och bar på det, hahha fan va folk kolla.
så satte vi ner det typ längst fram där stora tältet och allt fanns, asnice.
aa kvällarna <3
så kul att vara PACKAD XDXDXD på kvällarna. alla är så trevliga och roliga.
senså var dock nätterna inte lika kuliga.
så fucking kallt helt sjukt, så la man sig med jätte mycket kläder, och sen på morgonen vakna man av att det var varmt. det blir ju seriöst som en bastu i tälten.
aa men sen på torsdagen såg vi massa fina band.
orkar inte skriva alla men det var jädrans många.
senså såg alla dagar likadana ut, kolla band, hänga, äta på dagarna. supa, mingla och ha kul på kvällarna.
partytåget <3 haha askul att gå runt och runt på camping området med någon som bär på en jätte stor högtalare och ba dansa runt och sjunga, I'M IN SIESTA BITCH DUUDUDUDUDUUDUDU.
okej det tragiska var att jag sjöng här bakom skärmen nu också....
äsch men aa det var kul.
sen när vi skulle hem så sov alla på bussen.
jag var den enda vakna typ, hahhah och vi satt allra längst fram så det var askul att kolla bak och se hur alla såg ut, så himla fula <3
senså kom matte och mötte mig vid bussen när vi var framme och vi stog somsagt och pussades sen åkte vi hem.
när vi kom hem så tjilla vi massa och tog en riktigt varm dusch tillsammans :$
hahahahah så himla fint att det blev svart när jag skulle skölja av min kropp <33<3<3<3
men senså somnade jag typ, eller matte försökte hålla mig vaken i typ en timma, gick väl, lagom bra.....
och eeh aa nu idag så gick vi och hade picknick på en äng här i skogås.
orkade inte göra något extremt, så vi mös massa istället.
fick väl vara vår fira 3 månadersdag (ja, även fast det var igår) och vår sista ''lov'' dag.
skola imorn, sucks, kommer få ig i alla ämnen, ledsen. snart sommarlov, glad.
nejmen nu ska jag gå och mysa med beb som ligger i sängen bakom mig. puss på er mina små kycklingar.

fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0