16.07.2011 - lördag

hola, inatt så gick ju jag ut och mötte upp talle hanna estland zebbe och matte vid nattbussen runt klockan 3.
vi gick till mörtviksbadet och satt där och umgicks lite.
sen gick vi vidare in i skogen och satte oss på ett jätte mysigt ställe vid vattnet.
och alla kvinnor är tydligen slynor enligt estland, vet inte hur många gånger jag och hanna fick höra det av honom igår.
hahaha men han fick en liten sten i huvudet som han förtjänade, och lite sparkar av hanna...
men nu vet jag och matte inte riktigt vad vi ska göra, vi kanske ska hem till talle senare, men vi får se.
jag är fett trött, vill sova, men vill inte sova ändå. fasiken.

fett snett leende lolololol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0