14.07.2011 - hejsan alla cp barn

dudududuud (8)
okej men nu sitter jag här i mattes nya cleana rum.
ska sova här idag igen så imorn gör jag inlägg om dom senaste dagarna jag inte lagt in.
gjort massa myspys.
imorn ska matte och alla hans budds ut på krogen och fira honom, ibland suger det att inte vara 18.
fast egentligen så bryr jag mig inte ett dugg, för jag får typ göra allt som man får göra när man är 18 förutom krog osv.
men igår så var vi hos talle hela natten och drog hem på morgonen, haha jag och hanna somnade.
och när jag vakna så hade dom ritat mcdonalds ögonbrynm och mustach, ahhaha och samma på hanna.
fast hanna var fin iaf.
nu ska jag hjälpa matte med maten, eller aa frukosten typ, 20:13.. lyckat

duger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0