04.07.2011 - folk säger godnatt, snarare godmorgon

okej, kolckan är 02.15 och jag vaknade 2 min över 2.....
har nog aldrig firat min morgon med att vaknade kl 2 på natten hahaha.
men vi var ju hos talle och hanna igår och myste på hennes balkong med utsikt över stockholm osv.
kollade på någon djurkanal, jätte läskiga djur det finns alltså hahahah.
men så kom vi hem 6 på morgonen och gick och la oss typ 7 kanske.
sen vaknade vi 19.00 och åt middag som fruskost.
fast jag mådde asilla så jag gick och la mig igen och matte åkte ner till hundudden och mötte upp wrenkler och joel.
sen åkte dom hem till wrenkler medans jag sov så sött så. tror jag..
och fick precis ett samtal av matte vilket väckte mig, om att han ksulle åka hem nu.
så nu sitter jag och väntar på att miffot ska komma hit <3
imorn firar vi 4 månader också, fan vad tiden går snabbt alltså. sjukt.
menmen nu ska jag försöka ta något och äta, puss och godnatt på dom flesta i guess :*

liten emobild som togs i grisslehamn hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0