01.07.2011 - grattis på mig själv

jahapp, denna dag började med att när jag vakna så fick jag presenter av tosses familj som dom varit poch köpt.
så gulligt hihi.
fick massa roliga saker, och ni vet ju vad jag tycker om presenter....
så jag hade sagt till ellinor ba nej, kunde ni inte ha köpt kakor bara eller något jäötte litet :((((.
sen när jag öppnade et av paketen så var det kakor i, hahahah fan vad vi garva.
men aa sen så bakade vi kladdkaka med grädde, mums.
blev så jävla mätt på två tuggor dock, vet inte vad osm hänt, blir mätt jätte snabbt.
eller magsäcken lurar mig och säger att jag är mätt, fast sen typ 1 timma efter är jag hungrig igen.
men sen drog vi ner till havet och fiskade lite och julia och ellinor badade.
sen blev klockan 12 och det var inte min födelsedag längre.

tog tyvärr inga bilder den dagen, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0