-

du. just du har varit personen som har varit mitt liv i ett halvår nu.
ett halvår är inte så mycket, men tanke på vad vi satsade på.
jag har aldrig varit såhär kär förut i hela mitt liv, du var den första pojken jag älskat, när det gäller den fronten.
och min första riktiga kärlek.
jag kommer ihåg allt ifrån första första början, när du var spinky och jag var bara en töntig etta.
brukade fantisera om att du skulle bli min en dag, men det trodde jag såklart aldrig.
men jag fick min drömkille tillslut, och allt var himla underbart.
våra första pussbilder, när vi åkte in mot årstaberg för att du skulle lämna av mig för att jag skulle till cheerleading dm med laget.
och vi tog hundra pussbilder med min iphone.
den första bilden har jag som bakgrundsbild när gigamattebeb ringer på telefonen.
vi var verkligen konstant varje dag under dom 4 första månaderna, och jag vägrade släppa taget om dig.
ville inte vara utan dig i en dag, och du blev sur och jag gav det en chans.
sen så blev det mer och mer så och tillslut vet jag inte ens vad som hände.
det var ingenting jag ville, jag ville verkligen ha kvar alla hundra fjärilar i magen känslan för alltid.
men inget varar för alltid, det vet vi alla. även fast vi vill.
det kommer kännas så tomt nu inombords, och allt kommer att vara så ensamt.
måste sova. saknar dig redan. förlåt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0