11.01.2011 - emma #2

sho bre, vad händer jao, peace bre
kom precis precis hem ifrån träning, någon som bryr sig? tänkte väl inte det
okej hihi fett trött.
mitt rum börjar bli... kaos, jag seriöst bor här, lämnar nästan aldrig rummet.
men det är skönt här, och det är perfekt ljus i taket att sova i :D
liksom, har mycket mycket lättare för att somna i ett riktigt ljus rum med ljud i, tex tv:n osv
än att sova i ett tyst mörkt rum... lite sjukt men aa hehe
(okej nu lät jag ju som värsta miffot som inte vet vad ett eget rum är till för, men mitt rum är... annorlunda)
nu ska jag äta sen sova tror jag. roliga inlägg jag gör alltså ;PpPppPppp
MOSH

hej snygging, du är snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0