08.01.2011 - 06:02

alltså jag kom precis på hur jävla ointressant min blogg är!
okej det har jag alltid vetat men.
om man typ kollar på alla andras så står det typ... sånt som man vill veta liksom.
typ känslor, tankar, fritiden osvosv, medans jag typ minimerar allt jag gör och skriver det i några få korta rader.
men jag vill liksom inte skriva typ... ''tja bloggen! i helgen var jag typ.. ASPACKAD!!''
liksom inte faen vet jag vilka alla... 14 personer är som liksom läser denna stora blogg.... hahaha
menmen det var ju faktiskt menat att bara vara en fotoblogg :DdDDdD
men såfort min data funkar och jag kan redigera bilder osv igen då ska jag fan försöka göra den mer.. personlig.
låter asbra jennie!
blir roligare för mig sen att läsa då och skratta när man liksom blivit.. större
jag har ju somsagt vänt på dygnet.. galet.
dygnat 2 dar i sträck och ba tjaaa asbra liksom. lika bra att passa på nu innan lovet är slut.
wellwell nu ska jag fortsätta att lyssna på kent och hålla på att skicka över alla bilder till denna data.

bilden passar vissssst in till texten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0