28.02.2011 - godmorgon dokaöslcf

ahap ligger i sängen med matte just nu och är sådär irriterad att jag bara skrattar åt det.
jag fattar verkligen inte varför man inte bara struntar i en del saker,
istället för att snappa upp och kommentera allt någon skriver, speciellt när det är till personen som inte ens skrivit det.
aja jag tycker matte är söt, and so is his inkorg in the mobilen.
wellwell, han ligger och spelar något jävla spel på min mobil, låter askonstigt, typ som en groda eller något.
klockan två ska matte med mig till tandläkaren, har asont i mitt tandkött hela tiden så måste kolla upp det.
heh det gör så ont att man bara vill gråta, och det ända som hjälper är iskallt vatten.
matte fick nog springa upp och ner 100 gånger igår för att hämta vatten till moi, snäll kille.
ja, rätt sådär onödigt inlägg men aa.
kan väl också säga att en månad, menade inte att vi varit ett officielt par i en månad,
utan det har handlat om oss i den månaden, 27 januari var en fin dag och igår var en 27 februari, EN MÅNAD ;pPP
kan säga det hundra gånger till om någon vill.
nu ska vi äta fruksot, och mitt tandkött börjar göra ont, helvete, tjenamors.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0