24.02.2011 - tänkte bara säga att

jag är ledsen för att jag är så otroligt dålig på att höra av mig.
vill ge dig all tid i världen och att vi ska vara lika tajta som vi var förut.
det kommer stunder då jag tänker tillbaka på allt vi gjort.
alla våra promenader och våra stalk moments, går dom ens att glömma?
gången då vi låg under stjärnorna och pratade oss bort i timmar om vad som fanns där uppe.
om det finns något som rymdvarelser, och hur dom såg ut. det var fint.
på min födelsedag när vi var uppe hela natten och gick ner till badudden och satt oss på klipprna när solen gick upp.
man kunde verkligen känna sommarkänslan och vår vänskap, det var starkt.
gången vi inte var så speciellt nyktra hemma hos simona, kommer ihåg vad vi snackade om.
hahaha att jag var teraputen och du var kunden, det var så det var då.
att vi båda kände på samma sätt då om du vet vad jag menar och hade det att snacka om,
medans alla andra blev så sura på oss för att det just var det vi oftast babblade om.
jag vill ha tillbaka allt, och jag hoppas att det blir så.

vill att denna sommar ska bli precis som sommarn som nyss var. jag älskar dig emma frida margareta hörnell


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kamera fotar du med och hur mycket kostar den? :)

2011-02-26 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0