20.02.2011 - söndag

tog det lungt som fan idag efter nattens händelse..
fast vi sov typ bort hela dagen dock,
somnade, vaknade, somnade, vaknade, somnade och vaknade typ 7?
å så kolla vi på solsidan och big brother, ska fan bli kul att börja kolla på big brother igen, länge sen ju
sen tänkte jag ta en buss hem som gick 11 men glömde mitt smink så vi blev tvugna att gå tillbaka, alltså missa bussen.
nästa buss gick tolv och tänkte ta den, men...
när vi var påväg så orkade vi inte så vi gick tillbaka, och gick och la oss.
nu på måndagsmorgonen så gick vi upp runt 5, för att matte ska åka till romme med skolan
borde också ha anmält mig.
men aa åkte hem och nu sitter jag här och knappt kan hålla ögonen öppna.
men idag är det bara jag och karro ifrån fotoklassen som är i skolan, resten är ju i romme, så vi ska få leka i studion hela dagen och fota galet, ÄLSKART

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån här bild vore väl inte vara så smikrande egentligen men den är sjukt bra!! Du är duktig

2011-05-16 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0