16.02.2011 - onsdag

egentligen skulle vi börja 10, men eftersom vi håller på med detdär jävla projektet började vi halv 9 insted.
och jag som skulle ha kommit i tid, FÖR EN GÅNGS SKULL!
många försovningar nu för tiden, illa börjar bli som dig ebba din jävel.
men anyways gick upp och hann med bussen, men tåget gick ju såklart inte... olycka i älvsjö?
sjävmord? lik nerkastad på spåret? ja vettefan, sur blev jag iaf.
kom 40 min försent för det, HEHE bra, som tur va börja matte vid den tiden så vi åkte tillsammans
är astrött så ska ta mig en lite powernap och sedan dra till skolan... SAY WHUUT
nejmen kvällslabb, varje onsdag så får man fota osvosv göra sånt man missat osvosv.
MOSH

var ute och tog en egobild, OVANLIGT HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0