11.02.2011 - fredag

ahaapp, idag vaknade jag och kände för att försova mig..
sen när jag vakna så hade jag ändå fått sms ifrån skolan att alla lektioner var inställda
bra val gjorde jag som in i helvete
jag orkar inte sitta och klaga över sl och ''HAR DOM ALDRIG SETT SNÖ FÖRUT LR!?!?!''
för det har varit såhär i några år nu så man lär sig liksom att det blir like this
om ett tag kanske jag ska dra på en spelning, min kompis band här ifrån skogås spelar, ska bli kul och höra.
så är det många kompisar som ska dit och kolla också.
får se om folk ens orkar ta sig iväg nu i det här vädret, lets hope iaf
nu känner jag för att gå upp och ta ett glas cola och kolla på tv, låter asbraaaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0