06.02.2011 - cheerleading DM 2011

sååå, ida hämtade upp oss kl 6 och vi gav oss iväg upp mot uppsala.
somnade i bilen tydligen, kalle sa att jag hade legat snarkat på hans axel, ihihihih
ja sen kom vi fram osv osv och mötte upp laget
sedan började vi byta om osv sätta på oss dräkterna och blabla.
förträningen gick rätt så bra, så det kändes som att det iaf skulle gå lite bra, trots alla sena ändringar som gjorde oss helt förvirrade.
men när det sedan var publik så... vet jag inte vad som hände.
våra nerver typ dog och alla blev helt förvirrade och ba helt stressade, så det gick inte så bra för oss tyvär..
men en silvermedalj kom vi hem med iaf.
kom hem runt typ 8 och var jätte trött, fast du höll mig uppe heh, som vanligt.

jag kommer att sakna er asmycket, och är lite ledsen över att jag kommer sluta, men det tog helt enkelt för mycket av ens tid. puss på er och lycka till på RM, då jävlar har ni nerverna som krävs <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0