innefrån & ut

jag är rädd för dinosaurier. jag är bra på att säga fel saker. jag älskar glädjetårar. jag har nästan konstant en klump i magen. jag är otroligt svag. jag har varit kär. jag har hatat. jag älskar tortellini. jag är beroende av cola. jag har aldrig varit utomlands. jag har haft en tumör. jag har sett döden. jag har blivit sårad. jag har sårat. jag litar för lätt på folk. jag känner ofta en saknad. jag bryr mig för mycket om vad andra tycker om mig. jag gråter ofta. jag går ofta ut på natten. jag älskar att fota. jag bråkar aldrig i onödan. jag älskar oliver. jag låter ofta saker vara för att jag inte orkar ta upp det. jag struntar ofta i konsekvenser. jag blir lätt sårad. jag hatar överklassiga och sura gamlingar. jag gillar inte tunnelbanan. jag saknar min syster. jag är rädd för kärleken. jag har väldigt svårt för att ta emot saker. jag ångrar mig ofta väldigt snabbt och lätt. jag älskar gulliga sms. jag vill gå upp i vikt. jag klarar inte av skräckfilmer. jag älskar julen. jag älskar sommaren. jag hatar att bli besviken. jag älskar mat. jag ogillar skolan. jag hatar bitchar. jag önska att jag kunde tuffa till mig mer. jag önska att jag kunde säga ifrån mer. jag älskar burgerkings whopper. jag tål inte stavningen ''asso''. jag kan vara riktigt jävla blyg. jag är ofta osäker. jag hatar ingen. jag är kär.

Kommentarer
Postat av: sofia

är det nu jag också borde göra en bara för att jag är en cool läsare? ;D



Jag är ofta kaxig. jag har aldrig varit kär. jag gillar både tjejer och killar. mina föräldrar är skilda. jag gör allt i min väg för att förändra mig och bli gladare. sommaren är bäst. jag älskar att argumentera och prata för min sak. skolan kan suga kuk. jag tycker att du är jättefin. och det gör många andra med. jag vill gå ner i vikt. jag kämpar för att vara nöjd med mig själv och bara peka fuck you åt allt. men jag pekar mer fuck you åt mig själv. jag skulle gärna vilja träffa dig igen.



ops.. ehehe aja

2011-12-06 @ 22:26:08
URL: http://stopteasingme.blogg.se/
Postat av: Karrooooo

<3

2011-12-07 @ 15:57:12
URL: http://flying.devote.se
Postat av: Johanna

åååååh tortellini <3z<3<3<3<3<5<45<3<35<3<3

2011-12-07 @ 18:08:39
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: Nicooooole

Skön idé, jag snor den! ((;

2011-12-11 @ 20:00:34
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0