23.12.2011 - 23:23

nu är det cirkus 40 min kvar till julafton.
fast så orkar man ju knappt räkna, julafton är när man öppnar paketen typ...
wellwell, idag har jag fan inte gjort någonting, förutom julhandlat maten med mamma.
imorgon kommer ju alla släktingar hit och aa det ska nog bli riktigt bra det här!
har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig.
eller hur jag ska ha håret..
det enda jag vet är att jag ska ha min rosett i håret iaf, wellwell får hitta på något :):):)::
men nu ska jag upp och hjälpa mamma med janssons eller vadfan det heter.
hon orkar inte göra det imorgon så hon ställer sig halv 12 och kör.
ibland är hon bra knäpp, aja, trevlig helg/julafton om det inte kommer ett till inlägg.
vilket det nog gör.

och när man vaknade upp utan snö imorse blev man ju lite trött på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0