15.12.2011 - frostig torsdagsmorgon

hanna om 13.12.2011 - i bilder:
Vad använder du för blixt? eller använder du bara den på kameran?

svar: jadu, jag använder bara blixten som är inbyggd i kameran :)
dock använde jag inte blixt på någon av bilderna i inlägget :)


anyways, har varit vaken sedan 7 imorse.
kände mig jätte krasslig och mådda ganska så illa, kändes inge bra alls!
var nyss ute på tomten och tog lite luft, var sjukt skönt.
och btw, somnade klockan 8 halv 9 igår, fick en sömntablett av mamma.
var jävligt skönt att vakna och veta att man har fått sova ut när man till och med vaknat av sig självt.
menmen, ska lägga mig ner lite i sängen, vi hörs senare.

hmhmmhmmhmh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0