15.12.2011 - blinkblink

varit sådär duktig och städat med min lillebror idag eftersom att vi båda två har varit hemma.
pumpat musik och dansat en massa, kändes så jävla fritt eftersom han dansar fult.
så man behövde inte impa liksom.
äsch, mamsen kommer nog hem snart, saknat henne på något sätt.
sen ska jag äta upp resten av chipsen och dippen snart, längtar.
ett sådantdär onödigt inlägg skadar väl inte, eller?
menmen, nu ska jag fortsätta lyssna på fin musik och tänka.
puss.

sådär hej jag är oskyldig blicken

Kommentarer
Postat av: Linnea [FOTO BLOGG]♥

Vill du få chansen att få en länkning inför 200-400 personer? Då tycker jag du borde va med i min ''tävling''. Jag kommer lotta ut 10 st som jag skriver i ett inlägg (: Lycka till ! (:



Länk till inlägget och för att läsa mer: http://neaka.blogg.se/2011/december/vill-du-bli-lankad-infor-200-400-personer.html



Kramar! <3

2011-12-15 @ 16:30:17
URL: http://neaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

coooool bild!!!

2011-12-15 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0