13.12.2011 - typ som ett twilight maraton

har precis legat och myst till twilight med mina två favoriter.
zäta och mattis som ni kanske förstod, lololol.
var länge sen jag såg den alltså, kändes som förut all over again.
när man hade twilight affischer över hela rummet, då menar jag hela.
önskade sig bara twilight saker i julklapp.
såg filmen varje dag.
läste böckerna om och om igen.
ligger uppe i min 6:e gång nu, kände för att läsa dom igen haha.
nu när dom har spelat klart på ps3 så ska vi se på eclipse.
känns faktiskt mys att se dom filmerna med killar som gillar dom, hohihohi.
men iallafall, idag så var vi och mattis mamma på ikea och busade.
blev lite lampor och fåtöljer och klockor osvosvosv.
wellwell, nu fan är klockan 20 i 12 så vi borde nog se på filmen.
pusshej.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0