09.12.2011 - sho

nu sitter jag här med miljontals ljus tända, åh det är så mysigt!
har absolut ingen lust att göra någonting idag, eller klockan är snart halv 11 så..
nejmen idag så drog jag och zäta ner till södertäljes stan och gick runt lite bland julbelysningen.
sen drog vi in på in&finn, favoritaffären <3<3
vi köpte en varsin sten till mattis där, vad det stod på dom får ni inte veta hihi.
haha nejmen sen mötte vi upp mattis iallafall, FAN VAD JOBBIGT DET HÄR SKA VARA.
alltså jag har inte ens ett bestämt namn på min egna pojkvän än!
kallar honom allt möjligt verkligen, det känns ju så krångligt att skriva mattias eller matte liksom.
vilket ni som läst min blogg länge förstår varför.
så det blir väl bobbie, mattis, tengil och vadfan jag nu kallar honom, så ni hänger med lite iallafall.
är fan glad att ni har blivit till 50 pers, det är väl inte så jättemycket men fan för mig är det!
nä men zäta köpte lite saker till hans rum som vi höll på att fixa med sen.
jag tog hand om ljusen och dom med tavlan och högtalaren, killgrejer liksom.
känns som att det var länge sen jag skrev ett sånt här långt inlägg haha, men.
seriöst.
amanda fondell, hon är ju helt jävla otrolig!
vet att cpfulbögrobin kommer vinna pga alla småtjejer som tycker att han sjunger som alla andra.
men fan, amanda kommer gå så jävla långt iallafall, åh vad hon är bra.
jag och mamma har ringt och röstat några gånger nu så får hoppas att vi blev till hjälp.
och nu borde jag sluta skriva, wow.
nu ska jag återgå till att sortera bilder och mysa med mina kompisar at the moment = ljusen.

mysfaktor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0