04.12.2011 -04:41

okej, hej på er.
nu kom jag precis hem efter att ha gått hem i kofta ifrån johnnys födelsedagsfest.
någon har antingen snott min jacka eller så ville spöket laben leka kurragömma.
fyfan, har levt med den där tygjackan i 5 4 år, så tog det slut såhär.
hoppas verkligen att johnny hittar den annars blir jag ledsen i ögat.
aja hoppas att den som i så fall snodde den behövde den ganska så mycket! :(
wellwell, nu r klockan kvart i 5, så ta något och äta och sen slänga av mig klderna och hoppa i säng.
vill inte ens lägga in en bild nu, kanske mitt första långa bildlösa inlägg.....
aja hoppas ni har haft kul ikväll/inatt iallafall! puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0