30.08.2011 - att väcka alla barndomsminnen

flickan på bilden bredvid mig, hon heter johanna.
och det var min bästavän förut för ett par år sen i ett väldigt bra tag.
det var såndär vänskap när man var varje dag och alltid hittade på något.
fast sen gled vi isär, har ingen aning om varför, knappt när.
men nu under detta sommarlov som gått så har vi hittat tillbaka till varandra igen.
och det är jag jätteglad för!
jag tycker så mycket om att kunna gå runt på våra kvällpromenixer och skratta åt saker vi gjort, saker vi ska göra, saker vi vill göra.
det är något med dig som gör att man alltid får ett skratt på läpparna, man blir alltid glad.
ja vilket man ser på bilden :PPPP
men anyways, jag tycker om dig jätte mycket johannis, så du vet liksom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

men åhåhåh, finiiis så, fyfan vad du är gullig, du gjorde min dag. så himla glad för det jag med! Vi tackar Familjen för det ♥

2011-08-31 @ 21:37:09
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0