27.08.2011 - lördag

okej, vaknade upp och började måla om i mitt rum, jag målade och målade och målade, men fan.
kottret under var så fettigt så det liksom kom fram hela tiden.
så vi måste köpa ny färg och måla några gånger till, jag som trodde det sulle bli klart i helgen!
men aa efter att ha stått hela dagen och kämpat så drog jag och malle hem till kathalina senare på kvällen.
hon fyllde år och hade en jättefin fest på hennes baksida.
hon bor 1 min ifrån oss så det var perfekt!
nä men det blev också än jätte lyckad kväll med massa skratt osv.
och kathalinas mamma är så himla... åååh <3
världens gulligaste!
tog inte med mig kameran så har tyvärr inga bilder att visa er, men johanna har tusen av dom, så ska sno några av henne later!
och btw så kom ju syrran igår också, vi överaskade familjen och dom blev jätte glada av att se henne traska in ifrån göteborg helt obestämt.
och senså kom mormor och morfar idag och och hälsade plå lite och lämnade av chicko.
konstiga chicko alltså.

chicko bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0