26.08.2011 - helens b-day

(okej egentligen är det den 29/8 och aa nu kommer jag med några försenade inlägg, hade ingen ork till att hålla på och blogga under helgen)
okej wellwell, jag och malle mötte upp emma och sedan tosse och sen drog vi till helen.
haha hon var så stressad och söt, blev till och med varnad för henne när jag kom.
my och linnea verkade ha stått ut med en hel del innan vi kom....
hon var så fin så vår lilla helen, eller stora då.
det var iallafall en riktigt trevlig och rolig dag, massa snack och skratt, sånt som behövs liksom.
sedan vid 11 så skulle alla ut på krogen, förutom några, eftersom vi inte är 18 än..
det sved lite ja!
men då drog jag och malle hem till mig och kollade på film och tjockade oss, och sedan vid halv 2 så drog jag till centrum och mötte upp tosse lite och hängde.
det var fredagen det, bara att längta tills dagarna gått igen och det är en ny helg!

helen hade gjort det så fint så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0