25.08.2011 - glad

okej, är lite glad nu, eller lite sur också.
men jag har precis tagit en powernap för att jag är så otroligt sliten pga mina sovvanor på senaste.
och nu kom pappa in i rummet och sa ''mamma är och köper målarfärg till dig nu''
är glad att jag äntligen ska göra om rummet, men sur för att hon inte väckte mig, haha ville med ju!
nejmen jag ska ju byta rum och hela kalaset!
så i helgen så blir det nog av att måla om i jimis rum och flytta in mina saker och hans saker in hit.
ni ska verkligen se hans rum, så himla sjukt.
klotter ÖVERALLT, bokstavligen överallt, ska visa bild på rummen sen innan jag gör om.
så man kan se sådär före/efter, haahah.
nä men jag är så pepp på att få ett nytt rum, har fan haft mitt rum sen vi flytta hit.
typ.. 6års??? nånting.
men nu ska jag äta något, moshmosh

en fågel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0