23.08.2011 - morgonpromenix osvosv

okej efter min lilla lonely promenix så mötte jag simon vid fugan runt 3 någonting.
så gick vi runt där på morgonen och pratade om allt och inget.
allt nytt som hänt i gangster skogås och gamla minnen, det är faktiskt fint att snacka med simon.
sen gick vi iallafall till mossen och la oss prick i mitten på planen.
det var dimma runt omkring så simon var jätte rädd, haha.
vi låg där tills det blev ljust och när klockan blev runt lite över 5 så gick vi hemmåt.
stackarn började skolan samma dag också klockan nio, så det blev nog av att dygna för honom tror jag.
jag somnade runt 8 i morse och satte alarm kl 1.
sedan snoozade jag var tionde minut i 2 timmar haha,
så runt 3 stängde jag av den och somnade om i en halvtimma innan jag vaknade till en mardröm.
serri den var fett brutal, typ knivhögg ett ''monster'' i ansiket hundra gånger, ba stabba och stabba hela tiden.
wtf liksom, mådde inte bra när jag vaknade iallafall!
hahha nejmen nu är klockan halv 6 och jag ska möta johanna nu och chilla lite.
kameran åker med så det blir väl några bilder latero, så moshmosh.

den här söta saken träffade jag på inatt när jag var ute, erkänn den är fan söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0