22.08.2011 - 16.30

okej, vaknade typ nyss, alltså det är ju så ironiskt att man vänder på dygnet 1 vecka innan skolan börjar.
okej men idag ska jag vara vaken jätte länge och sen sova så jag kan gå upp tidigt.
då kanske jag kan somna tigare imorn.
åt nyss värsta frukosten, haha orkar aldrig äta frukost när jag är själv.
menmen har ingen aning om vad jag ska göra idag, något.
massor som börja skolan idag ju, åh life's over.
men snart är det skola :DDDD redo att börja med foto b och ba inte skolka något mer och vara där hela tiden.
fast vi får väl se med det där...
men nu ska jag duscha, later eller något.

OHMYGOD, har ni sett nya bebis reklamen med comhem? hahahahah åh <3 dör

gamla bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0