21.08.2011 - nykvarn osvosv

okej, mötte malin i tälje och åkte sedan vidare till nykvarn.
spelningen var på moshpit open fältet, fick världens jävla flashbacks haha, saknar.
men ja vi träffade några där osvosv och sedan när det var slut så drog vi hem till malins buddy.
senså kom man ju inte där ifrån såklart.... så vi sov över där.
fattar inte hur det ska vara så svårt att komma hem ifrån sånna ställen, assegt!
men ja jag kom nyss hem och snart ska jag åka till rålis.
sommarbio, dock en film om håkan, inte min grej  om man säger så....
men det ska bli trevligt att umgås med jonna och dom som nu ska dit.
men nu ska jag duscha och fixa moi. pusshej

malinpalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0