19.08.2011 - 21:58

idag så hade min lillebror middag här hemma med några av hans kompisar för att fira hans födelsedag.
som dock är imorgon menmen.
först kräftor, sen potatisgratäng med kycklingklubbor och sedan glass med maränger colasås osvosv till efterrätt.
helt ok faktiskt, han frågade om jag vill joina dom så där satt jag, med massa småpojkar.
a dream come true!
haha nejmen ska möta matte talle och hanna senare i stan och hitta på något.
var så länge sedan, vi 4 var ju nästan hela sommarlovet liksom, saknar hanna och talle massor.
men nu ska jag ta något att äta, är hungrig igen hah...........
fast efter jag ätit så ska jag ut på en liten promenix med johanna, men later alligator!

egogirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0